Slovník

Meta tagy

Meta tagy jsou umístěny ve zdrojovém kódu (v hlavičce) webu a informují o základních parametrech dané stránky. Najdete zde popis stránky, autora, typ kódování, který se ve zdrojovém kódu používá, někdy klíčová slova a další informace. Správné vyplnění META TAGS nemá již takový vliv na SEO jako dříve, nicméně i nadále je docela důležitým parametrem stránky. Z hlediska SEO se skloňují zejména následující meta tagy:

  • Meta descriptions – jedná se o krátký popis stránky. Vyplňujte relevantně k obsahu dané stránky. Délka tak 160-170 znaků. Cca, neberte to doslova.
  • Meta keywords – do tohoto meta tagu se uvádí výpis klíčových slov. Dnes již nemá smysl, neztrácejte s ním čas, nevyplňujte.
  • Meta robots – tento meta tag umožňuje zakázat robotům vyhledávačů indexování obsahu nebo sledování odkazů. Používejte jen tam, kde víte proč a jak s ním pracovat.

m

 Nejnovější články v blogu

13 nejlepších platebních bran pro majitele e-shopů

09.04.2025 | Lukáš Bryksa
Hledáte platební bránu pro svůj e-shop? Spolehlivost, bezpečnost a rozumná cena – to jsou tři podmínky, podle kterých se majitelé e-shopů rozhodují. Upřednostňujete spíše levnější řešení, nebo platební bránu s pokročilejšími funkcemi, jako předautorizace nebo rozpoznání několika cizích jazyků? Prohlédněte si naše srovnání.

Chatboti pro weby: Jak ovlivňují konverzní poměr a srovnání nejlepších AI řešení

13.02.2025 | Lukáš Bryksa
Jak chatboti ovlivňují konverzní poměr a zákaznickou spokojenost? Nasazení chatbota na webových stránkách se v posledních letech stalo standardem pro firmy, které chtějí zlepšit zákaznickou zkušenost. Ruku v ruce s tím jde i zvýšení konverzního poměru. Podle studií může chatbot snížit náklady na zákaznickou podporu až o 30 % a zároveň zvýšit konverzní poměr o 10–40 %. Podívejte se na výhody chatbotů a srovnání řešení, která můžete využít.

5 trendů pro SEO v roce 2025

27.01.2025 | Pavel Horelica
Každý rok se zamýšlím nad tím, jaké budou v následujícím roce v oblasti SEO trendy, co bude důležité, co bude hrát první housle. A nejinak tomu bude je i letos. Na co myslet v oblasti SEO v roce 2025? Co budete ten gamechanger, který byste neměli opomenout?

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů