PPC kampaně vám můžou vydělat, ale také prodělat spoustu peněz.
Proto při jejich spouštění postupujeme obezřetně. Začínáme při zemi a postupně jejich objem zvyšujeme tak, aby vám vydělávaly více a více peněz.
Jak to dokážeme?
Analýza klíčových slov
Zpracujeme analýzu klíčových slov, abychom zjistili, jak vás zákazníci na internetu hledají. To nám pomůže s tvorbou inzerátů.
Upravíme cílové stránky
Přivést návštěvníka na web je jen polovina práce – ještě si u vás musí objednat. Proto vyladíme taky všechny cílové stránky.
Vytvoříme strukturu
Ke každé skupině klíčových slov nachystáme relevantní inzerát – zaměříme se přitom hlavně na slova s největším potenciálem.
Spouštíme, měříme
Hned po spuštění PPC kampaní každý den vyhodnocujeme jejich výkon. Ty ztrátové upravujeme nebo rovnou vypínáme, ziskové posilujeme.
Buďte na první straně ve vyhledávači a plaťte jen za reálné návštěvníky. PPC kampaně ve vyhledávací síti jsou skvělé – a s námi na nich za každých okolností vyděláte.
Jedna reference přímo od srdce:
Co dále ve správě PPC umíme nabidnout?