Slovník

Co je to CTR?

CTR je zkratka pro "Click-Through Rate". Tato metrika se používá v online reklamě a digitálním marketingu k vyhodnocení úspěšnosti reklamní kampaně nebo webové stránky. CTR udává poměr mezi počtem kliknutí na reklamu nebo odkaz a počtem zobrazení této reklamy nebo odkazu. Měří se jako procento a vypočítá se jako počet kliknutí dělený počtem zobrazení, násobený 100. Například, pokud má reklama 1000 zobrazení a zaznamená 50 kliknutí, CTR této reklamy bude 5% (50/1000*100). CTR je důležitým ukazatelem, který pomáhá určit, jak dobře fungují reklamní kampaně a jak relevantní jsou pro cílovou skupinu.

c

 Nejnovější články v blogu

13 nejlepších platebních bran pro majitele e-shopů

09.04.2025 | Lukáš Bryksa
Hledáte platební bránu pro svůj e-shop? Spolehlivost, bezpečnost a rozumná cena – to jsou tři podmínky, podle kterých se majitelé e-shopů rozhodují. Upřednostňujete spíše levnější řešení, nebo platební bránu s pokročilejšími funkcemi, jako předautorizace nebo rozpoznání několika cizích jazyků? Prohlédněte si naše srovnání.

Chatboti pro weby: Jak ovlivňují konverzní poměr a srovnání nejlepších AI řešení

13.02.2025 | Lukáš Bryksa
Jak chatboti ovlivňují konverzní poměr a zákaznickou spokojenost? Nasazení chatbota na webových stránkách se v posledních letech stalo standardem pro firmy, které chtějí zlepšit zákaznickou zkušenost. Ruku v ruce s tím jde i zvýšení konverzního poměru. Podle studií může chatbot snížit náklady na zákaznickou podporu až o 30 % a zároveň zvýšit konverzní poměr o 10–40 %. Podívejte se na výhody chatbotů a srovnání řešení, která můžete využít.

5 trendů pro SEO v roce 2025

27.01.2025 | Pavel Horelica
Každý rok se zamýšlím nad tím, jaké budou v následujícím roce v oblasti SEO trendy, co bude důležité, co bude hrát první housle. A nejinak tomu bude je i letos. Na co myslet v oblasti SEO v roce 2025? Co budete ten gamechanger, který byste neměli opomenout?

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů