Slovník

SEO visibility (SEO viditelnost)

SEO visibility je metrika sestavená z několika relevantních faktorů. Používá se k výpočtu toho, jak viditelné jsou webové stránky v organických výsledcích vyhledávače. Tato metrika byla vyvinuta společností Searchmetrics, která poskytuje jednotný univerzální index pro měření a porovnávání online výkonu různých domén.

Výpočet tohoto KPI, které se používá k měření viditelnosti webové stránky, sestavuje několik různých datových bodů, včetně informací o objemu vyhledávání relevantních klíčových slov, pozicích webu a četnostech adres domény ve vyhledávání (tj. jak často a kde bude web pro tato klíčová slova v organických výsledcích vyhledávání Google, Bing a dalších vyhledávačů). K výpočtu přispívají i další údaje z dynamických modelů pro výpočet míry prokliku (CTR).

Hodnota SEO visibility domény bude vyšší, pokud:

  • Adresy domény jsou na předních místech výsledků vyhledávání
  • Mnoho URL adres z domény je zahrnuto v indexu Google s dobrým hodnocením
  • Adresy URL domény jsou relevantní pro klíčová slova s vysokým objemem vyhledávání

Obecně řečeno, hodnota SEO visibility je ukazatelem toho, jak viditelné webové stránky jsou v organickém vyhledávání při zadávání relevantních dotazů. Je to index, který také umožňuje analyzovat problémy a identifikovat potenciál pro budoucí optimalizaci.

s

 Nejnovější články v blogu

Chatboti pro weby: Jak ovlivňují konverzní poměr a srovnání nejlepších AI řešení

13.02.2025 | Lukáš Bryksa
Jak chatboti ovlivňují konverzní poměr a zákaznickou spokojenost? Nasazení chatbota na webových stránkách se v posledních letech stalo standardem pro firmy, které chtějí zlepšit zákaznickou zkušenost. Ruku v ruce s tím jde i zvýšení konverzního poměru. Podle studií může chatbot snížit náklady na zákaznickou podporu až o 30 % a zároveň zvýšit konverzní poměr o 10–40 %. Podívejte se na výhody chatbotů a srovnání řešení, která můžete využít.

5 trendů pro SEO v roce 2025

27.01.2025 | Pavel Horelica
Každý rok se zamýšlím nad tím, jaké budou v následujícím roce v oblasti SEO trendy, co bude důležité, co bude hrát první housle. A nejinak tomu bude je i letos. Na co myslet v oblasti SEO v roce 2025? Co budete ten gamechanger, který byste neměli opomenout?

Co je to GPSR a proč by vás to (ne)mělo zajímat

28.11.2024 | Linda Milotová
Evropská unie zase musí být papežštější než sám papež. Opět zde máme další předpis pro e-shopy (výrobce, prodejce, distributory). Další zaříznutí od Evropské unie, další nařízení, předpis, papírování, byrokracie. Z pohledu výrobků by tak v ČR mělo být zase o něco bezpečněji. Pojďme se podívat, co nás čeká.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů