Slovník

PR článek

PR článek je text, který má zákazníka přesvědčit o kvalitách vašeho výrobku či služby a v nejlepším případě jej přivézt až na váš web. Tento článek je většinou publikován v magazínu zabývajícím se oblastí vašeho podnikání. Například e-shop se stínící technikou publikuje článek v magazínu o bydlení. Tato publikace je zpoplatněna.

p

 Nejnovější články v blogu

Srovnání účetních a ERP systémů

18.11.2024 | Lukáš Bryksa
V dnešní digitální době se účetní a ERP (Enterprise resource planning) systémy staly neodmyslitelnou součástí firemní infrastruktury. Pomáhají nejen při správě financí, ale také optimalizují procesy, usnadňují práci a zajišťují přesné a včasné podávání reportů. Správný výběr systému může znamenat rozdíl mezi efektivním řízením podniku a neustálým bojem s administrativními problémy. V tomto článku se podíváme na klíčové účetní systémy, jejich propojení a cenové rozdíly.

Software už si nekoupíte. A je to dobře. – Co je SaaS a proč na něj přejít?

16.09.2024 | Lukáš Bryksa
Pamatujete si ještě jak jste si pořídili nový Microsoft Windows, nebo Office balíček a pěkně jste ho z CéDéčka nainstalovali? Pro mladší generaci je to nepochopitelné a i pro nás už jsou to naštěstí ozvěny minulosti. Za posledních 10 let jsme se v rámci softwarových licencí naštěstí posunuli a hlavní roli v tom hraje SaaS. O co jde a proč SaaS změnil fungování softwaru jednou pro vždy, na to jsme se podívali v našem článku.

Jak funguje propagace skrze placený Sales Navigator na LinkedIn?

30.08.2024 | Dominik Bezděk
LinkedIn Sales Navigator je výkonný nástroj pro profesionály v oblasti prodeje, který umožňuje efektivní generování potenciálních zákazníků a správu obchodních vztahů. V tomto článku vám ukážeme hlavní funkce a výhody Sales Navigatoru, jeho nastavení a zapnutí, a také cenové možnosti.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů