Slovník

Linkbaiting

Linkbaiting je technika získávání zpětných odkazů. Cílem této techniky je získat ("ulovit" = bait je angicky lovit) množství zpětných odkazů. Jak to udělat? Třeba kvalitním obsahem na webu. U linkbaitingu je tedy důležité připravit takový obsah, který lidi zaujme natolik, aby na něj sami odkazovali. Jinak řečeno, obsahem stránky navádíte lidi, aby ho sdíleli a odkazovali na něj.

Linkbaiting může mít mnoho podob. Třeba textový obsah, který je velmi kvalitní, který pobuřuje či baví. Na takový obsah lidé rádi odkazují a rádi ho sdílí. Dalším příkladem je nějaký program nebo aplikace. Vytvoříte užitečnou aplikaci a lidé na stránku budou sami odkazovat.

Aby linkbaiting fungoval, obsah článku musí být něčím výjimečný, musí umět zaujmout.

l

 Nejnovější články v blogu

Chatboti pro weby: Jak ovlivňují konverzní poměr a srovnání nejlepších AI řešení

13.02.2025 | Lukáš Bryksa
Jak chatboti ovlivňují konverzní poměr a zákaznickou spokojenost? Nasazení chatbota na webových stránkách se v posledních letech stalo standardem pro firmy, které chtějí zlepšit zákaznickou zkušenost. Ruku v ruce s tím jde i zvýšení konverzního poměru. Podle studií může chatbot snížit náklady na zákaznickou podporu až o 30 % a zároveň zvýšit konverzní poměr o 10–40 %. Podívejte se na výhody chatbotů a srovnání řešení, která můžete využít.

5 trendů pro SEO v roce 2025

27.01.2025 | Pavel Horelica
Každý rok se zamýšlím nad tím, jaké budou v následujícím roce v oblasti SEO trendy, co bude důležité, co bude hrát první housle. A nejinak tomu bude je i letos. Na co myslet v oblasti SEO v roce 2025? Co budete ten gamechanger, který byste neměli opomenout?

Co je to GPSR a proč by vás to (ne)mělo zajímat

28.11.2024 | Linda Milotová
Evropská unie zase musí být papežštější než sám papež. Opět zde máme další předpis pro e-shopy (výrobce, prodejce, distributory). Další zaříznutí od Evropské unie, další nařízení, předpis, papírování, byrokracie. Z pohledu výrobků by tak v ČR mělo být zase o něco bezpečněji. Pojďme se podívat, co nás čeká.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů