Slovník

Interní prolinkování je důležité - nezapomeňte na něj

Na interní prolinkování stránek webu nezapomínejte. Je to škoda, protože toto prolinkování opravdu patří mezi často opomíjené optimalizační aktivity. Jaké jsou hlavní přínosy vnitřních odkazů a jak je využívat?

Interní prolinkování je jednoduše provázání stránek na webu mezi sebou. Jde o provázání pomocí odkazů, tedy stránky na jednom webu by mezi sebou měly být logicky pomocí odkazu propojeny (prolinkovány). A proč? Jednak kvůli předávání hodnoty jednotlivých stránek (linkjuice) mezi sebou, a jednak pro pohodlnost procházení webem - jak pro uživatele, tak pro roboty vyhledávačů (správně propracovaná architektura interních odkazů mimo jiné pomáhá robotům vyhledávačů při indexaci vašeho webu).

Jak zjistíte, jak jste na tom s interními odkazy? Jsou na to samozřejmě nástroje. Dobrou představu o stávajícím interním prolinkování webu si uděláte pomocí nástrojů Xenu nebo Screaming Frog. Hlavně ten druhý jmenovaný je fajn. Oba nástoje vám ukáží kolik interních odkazů míří na tu kterou URL. A pokud spojíte síly nástrojů XENU a Gephi, můžete si interní linky pěkně vizualizovat (uděláte si pěkný obrázek).

i

 Nejnovější články v blogu

Chatboti pro weby: Jak ovlivňují konverzní poměr a srovnání nejlepších AI řešení

13.02.2025 | Lukáš Bryksa
Jak chatboti ovlivňují konverzní poměr a zákaznickou spokojenost? Nasazení chatbota na webových stránkách se v posledních letech stalo standardem pro firmy, které chtějí zlepšit zákaznickou zkušenost. Ruku v ruce s tím jde i zvýšení konverzního poměru. Podle studií může chatbot snížit náklady na zákaznickou podporu až o 30 % a zároveň zvýšit konverzní poměr o 10–40 %. Podívejte se na výhody chatbotů a srovnání řešení, která můžete využít.

5 trendů pro SEO v roce 2025

27.01.2025 | Pavel Horelica
Každý rok se zamýšlím nad tím, jaké budou v následujícím roce v oblasti SEO trendy, co bude důležité, co bude hrát první housle. A nejinak tomu bude je i letos. Na co myslet v oblasti SEO v roce 2025? Co budete ten gamechanger, který byste neměli opomenout?

Co je to GPSR a proč by vás to (ne)mělo zajímat

28.11.2024 | Linda Milotová
Evropská unie zase musí být papežštější než sám papež. Opět zde máme další předpis pro e-shopy (výrobce, prodejce, distributory). Další zaříznutí od Evropské unie, další nařízení, předpis, papírování, byrokracie. Z pohledu výrobků by tak v ČR mělo být zase o něco bezpečněji. Pojďme se podívat, co nás čeká.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů