Slovník

Duplicitní obsah na webu

Jde o textový obsah (v drtivé většině případů) zkopírovaný odněkud z internetu a nahraný na webové stránky. Takto zneužitý text je na hraně zákona a ani vyhledávací roboti (především Google.cz) ho nemají moc rádi. Proč by také měly mít? Duplicitní obsah na webu je jen zkopírovaný text, který už někde jinde je. Z pohledu vyhledávače tak není žádoucí zobrazovat jinde. Vyhledávací roboti dokážou duplicitní texty rozeznat. Ví, na kterém z webů byl obsah umístěn jako první. Proto rada pro vás – nekopírujte texty. Duplicitu žádný vyhledávač nemá rád. A dá vám to sežrat.

d

 Nejnovější články v blogu

Co je to GPSR a proč by vás to (ne)mělo zajímat

28.11.2024 | Linda Milotová
Evropská unie zase musí být papežštější než sám papež. Opět zde máme další předpis pro e-shopy (výrobce, prodejce, distributory). Další zaříznutí od Evropské unie, další nařízení, předpis, papírování, byrokracie. Z pohledu výrobků by tak v ČR mělo být zase o něco bezpečněji. Pojďme se podívat, co nás čeká.

Srovnání účetních a ERP systémů

18.11.2024 | Lukáš Bryksa
V dnešní digitální době se účetní a ERP (Enterprise resource planning) systémy staly neodmyslitelnou součástí firemní infrastruktury. Pomáhají nejen při správě financí, ale také optimalizují procesy, usnadňují práci a zajišťují přesné a včasné podávání reportů. Správný výběr systému může znamenat rozdíl mezi efektivním řízením podniku a neustálým bojem s administrativními problémy. V tomto článku se podíváme na klíčové účetní systémy, jejich propojení a cenové rozdíly.

Software už si nekoupíte. A je to dobře. – Co je SaaS a proč na něj přejít?

16.09.2024 | Lukáš Bryksa
Pamatujete si ještě jak jste si pořídili nový Microsoft Windows, nebo Office balíček a pěkně jste ho z CéDéčka nainstalovali? Pro mladší generaci je to nepochopitelné a i pro nás už jsou to naštěstí ozvěny minulosti. Za posledních 10 let jsme se v rámci softwarových licencí naštěstí posunuli a hlavní roli v tom hraje SaaS. O co jde a proč SaaS změnil fungování softwaru jednou pro vždy, na to jsme se podívali v našem článku.

Nevíte si rady s vaším marketingem? Napište nám

* povinné pole

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů