Návštěvník přijde na váš web, ale nákup neudělá. Co se stalo? Možná ho něco vyrušilo. Díky remarketingu a retargetingu můžeme zákazníkovi připomenout, že chtěl udělat nákup a produkt mu znovu zobrazit. Nebo ho popostrčit, pokud ještě pořád trochu váhá.
Vaše stránka si uživatele, které na stránku přijdou, označuje pomocí cookies, které si uloží. A právě tyto informace pak systém použije pro další zobrazení reklamy.
Pracujeme jak s remarketingovým systémem od Google AdWords, tak s retargetingovým systémem Seznam Sklik.
Jak to dokážeme?
Nasadíme kód na web
Na váš web nasadíme kód, který ho propojí se systémy AdWords a Sklik. Potom vytvoříme a nadefinujeme seznam uživatelů pro remarketing.
Nastavíme filtry
Nastavíme filtry tak, abychom cílili na opravdu relevantní publikum, a vyloučíme třeba ty, co k vám klikli omylem. Vymyslíme, po kolika dnech budeme znovu zákazníky oslovovat a vypracujeme tu nejlepší strategii.
Nastavíme optimální rozpočet
Připravíme takový rozpočet, aby vaše ROI bylo nejvyšší. Remarketingové kampaně mají obecně velice vysokou návratnost investic.
Proměřujeme a optimalizujeme
Veškeré kampaně pravidelně testujeme, vyhodnocujeme a zjišťujeme jejich výkon. Tak aby byly co nejvíce ziskové a co nejmíň ztrátové.
Kromě klasického remarketingu nastavíme i dynamický, který zobrazuje produkty vašemu publiky automaticky – to se hodí například v případě, že máte e-shop se stovkami produktů.