Podívejte se na nejčastější dotazy našich klientů.
… a pokud ne, neváhejte nám napsat nebo zavolat, rádi vám vše vysvětlíme.
„Návrh webu je u nás dokonale zvládnutý
a promyšlený proces, který má obvykle jediný cíl
– vydělat vám peníze.“
Weby
1. Jak dlouho vám trvá tvorba webu?
To vždy záleží na tom, jak rozsáhlý je váš projekt. Počítejte vždy s časem přípravy, samotnou realizací a s finálními úpravami – celkově to mohou být až 2 měsíce. U projektů, které vyžadují programování na míru, vám termín řekneme až po úvodní analýze projektů.
2. Bude můj web dobře vidět i na mobilu?
Ano, všechny naše projekty jsou responzivní, tedy uzpůsobené pro mobily i tablety. Projekty děláme v responzivním designu už v základu, který testujeme nástrojem na padesáti různých zařízeních, aby se zobrazovaly co nejlépe.
3. Propojíte můj web i s dalšími systémy (účetní, rezervační…)?
Náš redakční systém je v základu připraven na propojení s několika desítkami různých systémů. Jejich přehled najdete zde. Pokud chcete propojit s nějakým systémem, který ve výčtu uvedený není, připravíme pro vás individuální řešení.
4.Používáte grafické šablony, nebo děláte jen weby na míru?
Pro menší projekty máme připravené řešení na námi připravené grafické šabloně, což ovšem neznamená, že budete mít podobný web jako někdo jiný. I tak bude váš web originální, ale o něco levnější a rychleji zpracovaný. Nicméně drtivou většinu projektů děláme vždy na míru, od návrhů struktury, wireframů až po následnou grafickou podobu.
5. Jaký používáte redakční systém?
Pro všechny projekty používáme Brave CMS, redakční systém, který jsme sami od začátku vyvinuli a který funguje jak pro standardní firemní weby, tak i pro e-commerce projekty. Na vyžádání vám rádi zašleme ukázku našeho systému na vyzkoušení.
6. Připravíte mi více grafických návrhů?
Než se do projektu pustíme, sedneme si spolu, provedeme analýzy a nakonec vytvoříme jeden návrh. Ten můžeme případně dále měnit. Máme zkušenost s tím, že toto řešení je rychlejší a daleko příjemnější pro nás i pro vás. Dáme do toho maximum a vytvoříme návrh ke spokojenosti všech.
7. Jak při tvorbě webu postupujete?
Nejprve se ho chopí naše marketingové oddělení, které připraví analýzu klíčových slov, stromovou strukturu, analýzu konkurence, persony, obsahovou strategii a wireframy. Poté pokračujeme grafickým návrhem, který po schválení nakódujeme. A pak už nasadíme redakční systém s moduly, které pro své podnikání potřebujete.
8. Nabízíte k projektům aktualizace systémů?
Ano, nabízíme službu pravidelné aktualizace našeho redakčního systému každé 3 měsíce. Cena aktualizací se odvíjí od rozsahu projektu (standardně 4 800 - 10 000 Kč za rok).
Sbalit
E-shopy
1. Propojíte mi e-shop s účetním systémem a dopravcem?
Náš redakční systém je v základu připraven na propojení s několika desítkami různých systémů. Jejich přehled najdete zde. Systémy, se kterými propojení nemáme, jsme schopni na míru dodělat.
2. Můžu mít na e-shopu kolik produktů se mi zachce? Nebo je to nějak omezeno?
Není, rozsah kategorií a produktů může délku realizace sice trošku prodloužit, respektive je nutné větší testování, které trvá déle, ale žádné omezení systém v počtu produktů a kategorií nemá. Pokud se jedná o opravdu rozsáhlý projekt, je potřeba zajistit kvalitní a rychlý webhosting.
3. Nabízíte k projektům aktualizace systémů?
Ano, nabízíme službu pravidelné aktualizace našeho redakčního systému každé 3 měsíce. Cena aktualizací se odvíjí od rozsahu projektu (standardně 4 800 - 10 000 Kč za rok).
Sbalit
Analýza klíčových slov
1. Co to je analýza klíčových slov?
Analýza klíčových slov ukazuje, nakolik jsou slova, která s vaším oborem souvisí, hledaná. Přes tato slova mohou přijít na váš web potenciální zákazníci.
2. Co je klíčovým výstupem analýzy klíčových slov? Jak se s tím dále pracuje?
Výstupem je rozsáhlá a komplexní kontingenční tabulka, ze které se dají vybrat nejhledanější slova v různých kategoriích a oblastech cílového oboru. Na základě této analýzy připravujeme stromovou strukturu webu či e-shopu tak, aby byl dohledatelný, navštěvovaný a uživatelsky přívětivý.
3. Umíte udělat analýzu klíčových slov i pro zahraniční trh?
Analýzu klíčových slov dokážeme dělat i pro další země. Nejčastěji ji děláme pro okolní státy ČR, zkušenosti máme i v USA.
Sbalit
SEO analýza
1. Co je výstupem SEO analýzy?
V rámci SEO analýzy pro vás sestavíme doporučení, která pomohou návštěvnosti a dohledatelnosti vašeho webu. Tato doporučení pro vás zapracuje váš správce webu, nicméně doporučujeme, abyste to nechali na nás. Naše marketingové oddělení má pod sebou celou armádu zkušených programátorů a kodérů. Zapracované úpravy pak otestujeme a zjistíme, jestli fungují.
Sbalit
Seo správa
1. Kdy se dají očekávat první výsledky?
Vždy záleží na stanovených cílech (KPI), které si společně určíme. První výsledky SEO správy jsou obecně vidět v rámci 3-6 měsíců.
2. Jak zjistím, co pro mě v rámci SEO správy děláte?
Každý měsíc pro vás připravíme report, ve kterém se dozvíte o každé úpravě, kterou v daném období provedeme. Report obsahuje veškeré přílohy s články, doporučeními, pozicemi na vybraná klíčová slova, porovnání dat s předchozím obdobím či návštěvnost a konverze z organického vyhledávání za poslední měsíc. Výstupy dostanete také v online podobě prostřednictvím nástroje Google Data Studio. Sami si můžete určit, jaká data se vám budou v reportu zobrazovat (v závislosti na zvoleném KPI).
Sbalit
Linkbuildink
1. Jak zjistím, co pro mě v rámci linkbuildingu děláte?
Každý měsíc pro vás připravíme report, který obsahuje seznam nově přidaných odkazů ze všech LB zdrojů, jejich sílu (autoritu domény) a cílové stránky daného odkazu. Kromě toho vidíte soupis historie všech získaných odkazů a práce za daný měsíc.
2. Jaké druhy linkbuildingu nabízíte?
Nabízíme různé druhy a formy linkbuildingu - od bezplatných odkazů, přes vydávání článků až po spolupráci s bloggery a youtubery. Pro každého klienta připravujeme linkbuildingovou strategii podle oboru a trhu a následně podle ní postupujeme.
Sbalit
PPC
1. Nabízíte PPC jen v ČR, nebo i v dalších státech?
Kromě kampaní v Česku a na Slovensku pro vás připravíme PPC pro jakýkoliv evropský stát a pro USA (Google Adwords, YouTube a další). Důležitý je kvalitní překlad kampaní do jazyka cílové země, který pro vás rovněž můžeme zařídit.
2. Jaké kampaně a kanály využíváte?
Pracujeme se všemi známými formami kampaní, používáme Sklik, Adwords, YouTube kampaně, Google nákupy a pro větší společnosti i RTB.
3. Jste schopni připravit grafické podklady na remarketing, retargeting a obsahovou síť?
Ano, rádi pro vás připravíme bannery ve správných formátech pro reklamní kampaně.
Sbalit
Socilaní sítě
1. S jakými sociálními sítěmi umíte klientovi pomoct?
Pomůžeme vám se správou FB a Instagramu.
2. Mohu k vám přijít na školení?
Ano, rádi vás proškolíme na služby a práce, které ke správě dané sociální sítě potřebujete. Nachystáme pro vás také individuální školení na konkrétní téma, které vás zajímá.
3. Co vše v rámci správy sociálních sítí děláte?
Pomůžeme vám s obsahovou strategií, nakopnutím sociální sítě, ziskem followerů a podporou brandu.
Sbalit
Tvorba loga
1. Dostanu i definované barvy a použití loga?
Ano, v rámci přípravy logotypu děláme vždy minimálně základní logomanuál, kde se dozvíte vše potřebné - barvy, odsazení, velikost loga a další. Na vyžádání pak doplníme k logu cokoliv, co k němu potřebujete.
Sbalit
Corporate identity
1. Co vše pro mě připravíte v rámci Corporate identity?
Vše, co pro své podnikání budete potřebovat – nejčastěji tvoříme logomanuál, vizitky, hlavičkový papír, e-mailový podpis, slohu a polep vozidla.
Sbalit
Focení
1. Děláte i 360 stupňové fotografie?
Ano, děláme kompletní produktové fotografie včetně 360° otočných fotografií.
Sbalit
Obecné dotazy
1. Je firma IMPnet připravena na GDPR?
Ano, máme interní systémy a postupy zavedeny, stejně jako podklady, smlouvy a doporučení k webům a marketingu klientů.
2. Jak to je se smlouvami a kdy se platí?
Na všechny služby máme připravené klientské smlouvy. Standardní postup plateb je 50 % částky na začátku realizace, 50 % po dokončení, spuštění a předání projektu v závislosti na typu služby.
3. Mohu s mým webem/e-shopem nakládat, jak chci?
Ano, váš projekt vám kompletně předáme a stává se vaším výhradním majetkem. Jedinou výjimkou je kopírování a prodej redakčního systému jiným firmám – je chráněn autorskými právy a jeho užívání je možné pouze s platnou licencí. Žádné další povinné poplatky ani závislost na naší firmě nevznikají. Pokud budete chtít, můžete svůj projekt hostovat u sebe a sami s ním pracovat podle toho, jak uznáte.
4. Nabízíte také domény a webhosting?
Ano, s výběrem domény vám rádi poradíme a zajistíme její zakoupení, registraci a správu. Stejně tak se postaráme o webhosting, projekt spustíme na profesionálních serverech hostovaných v největším datovém centru v Brně (cloudové řešení). Hosting je možné objednat i včetně mailhostingu.
5. Zajistíte pro mě i následnou podporu většího webu/e-shopu?
Ano, jsme schopni klientovi zajistit následný servis a správu webu a e-shopu včetně práce na výkonu a průběžnému navyšování návštěvnosti projektu skrze různé marketingové kanály (SEO, PPC, linkbuilding, sociální sítě a další služby).
Sbalit