Náš blog

kategorie blogu

Ztrácíte se v nastavení zbožových porovnávačů? Poradíme vám jak na ně

25.04.2017 | Dominik Bezděk

Nákup přes internet je v dnešní době již zcela běžnou záležitostí. Nejen, že si zboží lidé vyberou pohodlně v teple domova, ale také jim ho dovezou až téměř do obýváku. Aby se však zákazníci neztratili v záplavě nabídek, používají porovnávače cen tzv. zbožáky. A právě těch můžete vy, jako majitelé e-shopů, skvěle využít. Jak je ale správně nastavit, aby vše klapalo, jak má?

Zbožové porovnávače

Využíváte již zbožové porovnávače, ale vaše kampaně nedosahují takových výsledků, jaké byste si přáli? Nejspíš zapomínáte na některý z detailů, které jsou pro srovnávače důležité. Seznam nedávno vydal 19 tipů, jak dostat ze Zboží.cz maximum. My vám přinášíme jednoduché shrnutí, jak správně a chytře využít všech možností tohoto porovnávače. Vaše nabídky budou ihned o level výše.

1.  Kontrolujte XML feed

Seznam.cz nabízí validaci feedu. To znamená, že si sami můžete zkontrolovat strukturu feedu ještě, než se napojí do srovnávače. Určitě vám tato funkce výrazně ulehčí práci. Váš feed si můžete zkontrolovat na adrese www.zbozi.cz/validace-feedu. Samozřejmě i feed pro jiné porovnávače by neměl obsahovat chyby. To je základ všeho a je to skutečně první bod, na který se zaměřte. Do feedu dejte maximum informací, které k produktům máte.

2. Správně pojmenujte produkt

Povinný tag PRODUCTNAME vyplňujte tak, jak si jej žádá srovnávač, neboť slouží k párování nabídek k produktům. Do tagu PRODUCT však můžete vyplnit podrobnější název. Využijte ho! Uveďte zde označení produktu spolu s klíčovým slovem. Přidejte nějakou specifikaci pro zákazníka. A nakonec přidejte výhodu, kterou zákazník získá, pokud si výrobek koupí právě u vás.

3. Vyplňte i nepovinné značky

I značky, které jsou nepovinné, vám pomohou k lepšímu zobrazování vašeho produktu. Třeba EAN kód slouží ke správnému párování zboží. Dávejte však pozor na jejich délku. Zboží podporuje pouze 13místné EAN kódy. Pokud jsou ty vaše 8 nebo 12místné, doplňte před ně nuly. Další nepovinnou značkou je EXTRA_MESSAGE. Ta zobrazuje výhodu nákupu, jako je třeba doprava zdarma nebo pěkný dárek.

4. Nastavte výdejní místa

Mnoho zákazníků také hodnotí nabídku dle výdejních míst. A mnohdy upřednostní zboží, které si mohou sami vyzvednout, popřípadě na prodejně vyzkoušet. Proto je v administraci také vyplňujte.

5. Hlídejte si kredit

To nejhorší, co se vám může stát je to, že se vaše nabídky přestanou zobrazovat. Abyste takovémuto riziku mohli předejít, nezapomeňte si nastavit dostatečné finanční limity. Pokud jste hlava děravá a zapomínáte si jej pravidelně dobíjet, nevadí. V administraci si nastavte upozornění na nízký kredit, který vám bude chodit na e-mail. To porovnávače často dovolují.

6. Využijte produktových inzerátů

Máte-li Zboží.cz propojený se Sklikem, můžete využít produktových inzerátů. Vaše produkty se při správném hledání zobrazí ve fulltextu vedle TOP pozice. Jak tato funkce funguje jsme již psali na našem blogu. Produktové inzeráty využijte i na Googlu, většinou se opravdu vyplatí.

Pokud vám toho přijde hodně, nevadí. Předejte tuto starost nám a my se postaráme o to, aby vaše nabídky byla co nejvýše. Nastavení ve zbožových porovávačích je většinou ještě o hodně víc, toto je základ, který si ale určitě pohlídejte.

Dominik Bezděk
linkbuilder
ZPĚT Chci PPC kampaně
Dominik Bezděk
linkbuilder email: dominik.bezdek@impnet.cz

Dominikovou vášní je zkoumání zajímavých webů, jejich autority a potenciálu k zisku zpětných odkazů. Neustále se snaží o originální myšlenky, jak obsah vašeho webu ještě lépe využít a posunout dál. Dominik se řídí heslem „pořád je čemu se učit,“ a když už ho nic nenapadá, tak si jde pročistit hlavu na procházku se psem do přírody.

Co dalšího píšu?


Co znamená zákaznická analytika? A na co se soustředit?

02.03.2018 | Dominik Bezděk
Říkáte si, k čemu vám bude na e-shopu členská sekce, ve které váš zákazník uvidí své objednávky, nebude muset vyplňovat pořád dokola kontaktní údaje apod.? Nejen, že mu ušetříte spoustu času a on se tak bude na vás e-shop rád vracet, ale vy získáte důležité údaje, jako jsou počty objednávek a jejich hodnota. Tato data vám pak pomůžou se soustředit na jednotlivé skupiny zákazníků. Jak tedy na zákaznickou analýzu?

Náborové kampaně v LeadAds kampaních Facebook

20.06.2023 | Dominik Bezděk
Facebook je největší sociální síť na světě, na které se denně pohybuje obrovské množství lidí. Pro firmy je to obrovská příležitost, jak oslovit své cílové publikum a získat nové zákazníky. Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak toho dosáhnout, jsou náborové kampaně v LeadAds kampaních.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů