Náš blog

kategorie blogu

Znáte tyto marketingové výrazy? Otestujte se v našem kvízu!

11.01.2021 | Anna Rybníčková

Každý, kdo si alespoň zběžně přičichl k marketingu, ví, co znamenají výrazy jako SWOT analýza, 4P či k čemu jsou dobré případové studie. Dnes si ale můžete vyzkoušet, kolik pojmů z marketingového žargonu skutečně znáte.

Ať už se považujete za marketingového guru, kterého jen tak něco nepřekvapí, nebo v oboru teprve začínáte, nikdy není na škodu procvičit si znalosti a trochu potrápit šedou kůru mozkovou, souhlasíte?




Nedostanete od nás sice na konci medaili ani zlatého bludišťáka, budete mít ale dobrý pocit z toho, že ani v novém roce nezanedbáváte neustálé sebevzdělávání. Takže – jdete na to?


Tak jak jste si vedli? Překvapily vás některé otázky, pobavili jste se nad možnostmi či jste celým kvízem propluli jako mistři? Dejte nám vědět v komentářích na Facebooku. Těšíme se na Vás zase příště a do té doby přejeme, ať do nového roku vykročíte správnou nohou!

Anna Rybníčková
kreativní copywriter
ZPĚT Chci Copywriting
Anna Rybníčková
kreativní copywriter email: anna.rybnickova@impnet.cz

Svět je složený z příběhů. Anička je tu od toho, aby pro vás napsala příběh vaší značky, který bude prodávat. Slova totiž mají obrovskou váhu – ať už potřebujete zaplnit web, napsat newsletter, vymyslet originální text na banner či připravit scénář pro video, naše copywriterka je tu pro vás. Nejsvobodněji se cítí na vrcholcích hor, kde mimo jiné sbírá inspiraci pro další projekty.

Co dalšího píšu?


Jak napsat e-mail, který zákazníci otevřou a dočtou do konce

03.06.2021 | Anna Rybníčková
E-mailový marketing je stále velice silný nástroj, díky němuž můžete efektivně komunikovat se svými klienty i obchodními partnery. V přemíře e-mailů je ovšem velice těžké zazářit a přimět příjemce, aby si otevřeli a pročetli si právě vaše sdělení, to je ten skutečný kumšt. V dnešním článku vám přinášíme několik tipů, jak toho dosáhnout.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů