Náš blog

kategorie blogu

Trendy a možnosti B2B e-shopového řešení

09.07.2021 | Eva Jurčíková

B2B e-commerce z podstaty věci vyžaduje jiné funkcionality než B2C e-shop, jelikož velkoobchodní zákazník očekává po přihlášení do systému jiné funkce než koncový zákazník. Zároveň potřeby B2B prodejce jsou jiné než u B2C. Těmto specifikům jsme se postavili čelem a nabízíme plně responzivní řešení ušité přímo na míru potřebám našich B2B klientů.

Naše B2B řešení je určené velkoobchodům, výrobcům, distributorům a všem ostatním, kteří se zcela či částečně orientují na B2B trh. Vyslyšeli jsme tak poptávku klientů, kteří vyžadují odlišené funkce v redakčním systému. Uživatelské účty zároveň vyhovují potřebám B2B zákazníků, kteří se vyznačují odlišným nákupním chováním než koncový zákazník.

Specifika našeho B2B e-commerce řešení

Stejně jako B2B zákazníci očekávají jiné služby, pak i naši velkoobchodní klienti předpokládají, že budou v redakčním systému moci odlišovat registraci, objednávky, platby či faktury od B2B zákazníků.

Náš redakční systém pro B2B e-shopy nabízí propojení s účetními, výrobními, ekonomickými, skladebními i ERP systémy, bez kterých se B2B firmy neobejdou. V našem redakčním systému je již řada propojení přednastavená (např. účetní systémy Pohoda a Money či informační systémy Helios, SB Komplet, ABRA aj.), dle potřeb zákazníka je ovšem možné přidat i další. Náš systém je zároveň napojen na Alza, Mall a Amazon market.

Proč zvolit B2B e-shop od IMP net?

Coby velkoobchodník si můžete v našem systému individuálně nastavovat ceny, slevy, objednávky, možnosti dopravy a další atributy, které se automaticky synchronizují se zvoleným systémem. Zároveň máte možnost B2B e-shop propojit také s B2C e-commerce řešením, přičemž B2B uživatelská sekce může reflektovat velkoobchodní cenu, jinou nabídku, způsoby dodání, strukturu a další specifika určená pouze pro B2B zákazníky.

B2B e-shop od IMP net vám také umožňuje nastavit množstevní slevy a individuální ceny dle dané hladiny objednaných kusů. Zákazníkovi jsme se zároveň snažili co nejvíce usnadnit nákupní proces – je tu tedy možnost předvyplněné rychlé objednávky, kdy se osobní údaje, doprava a další informace uloží do systému. Zároveň si uvědomujeme, že B2B zákazníci často operují na několika pobočkách či skladech – proto si mohou v uživatelském účtu nastavit více dodacích adres.

E-shopové řešení je napojeno na zbožové porovnávače (Heuréka, Zboží, Google nákupy, produktové reklamy a další) s pomocí správně nastaveného XML feedu. V uživatelské sekci se také nachází generované feedy pro B2B partnery. V systému je integrovaný Balíkobot. Přirozeně je e-shop napojen také na bezpečné platební brány (Paypal, ThePay, Pay.cz, ČSOB, Stripe a další).

Systém zároveň nabízí možnost řádkového výpisu a hromadného přidání položek do košíku z výpisu. Samozřejmostí jsou opakované objednávky, prohlížení historie, faktur a dalších údajů.

Jako jedni z mála na českém trhu nabízíme také systém zákaznických účtů a podúčtů s různými právy. Uživatelé (typicky další zaměstnanci firmy) tak mohou jednoduše nakupovat za velkoobchodní ceny.

Naše e-shopové řešení je zkrátka plně uzpůsobené každému individuálnímu zákazníkovi s širokými možnostmi a přednastavenými funkcemi. A kdyby vám to nestačilo, spoustu funkcí vám rádi uděláme na míru – tak, abychom vám ušetřili co nejvíce práce a starostí.

Eva Jurčíková
marketingová manažerka
ZPĚT Chci e-ehop pro B2B
Eva Jurčíková
marketingová manažerka email: eva.jurcikova@impnet.cz

Eva se v online marketingu pohybuje už víc než 7 let a u nás má pod svými křídly projektové řízení marketingových projektů. Stará se, aby projekty šlapaly podle požadavků klienta a byly plněny v domluvených termínech. Zároveň dbá na to, aby se klient marketingově rozvíjel. Klid a vyrovnanost nachází v cestování, chození po horách (nejlepší jsou prý minimálně dvoutisícovky) a sportu.

Co dalšího píšu?


Jak na efektivní time management?

12.05.2021 | Eva Jurčíková
Time management je anglický výraz, který se doslovně přeloží jako řízení času. Ve skutečnosti však při správném time managementu čas neřídíte, ten plyne stále stejně, rozhodujete však o tom, jak s ním optimálně naložit. A jak na to v pracovním životě?

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů