Náš blog

kategorie blogu

Proč mít skvělou kariérní stránku a co by měla obsahovat?

27.11.2020 | Lukáš Bryksa

Personální situace v ČR je pro většinu majitelů firem, manažerů a personalistů velmi složitá. Nezaměstnanost je nízká a hlad po nových zaměstnancích veliký. Proto je potřeba přicházet s novými nápady, benefity a jinou formou oslovení cílové skupiny, která se většinou zcela liší od klasických zákazníků firmy. Jednou z nich je např. kariérní microsite, která svým stylem a obsahem zaujme právě cílovou skupinu, o kterou máte zájem.

Korporátní firemní weby a e-shopy se snaží maximálně zacílit a zaujmout svého zákazníka. Často ze segmentu B2B klientely, tedy jiných firemních subjektů. Web působí seriózně, obsahově a odborně. Přitom však chce firma zaujmout, přivést a zaměstnat především mladé, progresivní a akční lidi, kteří by jí pomohli pokračovat v růstu. A toto cílení je téměř protichůdné. Jak přitáhnout ty správné zájemce?

Originální a přehledná microsite je klíčem k úspěchu

Spíše než zvolit cestu seriózního a formálního zpracování, se kterou se tak často setkáváme, se nabízí myšlenka, která se nám u mnoha klientů osvědčila – připravit graficky a obsahově atraktivní a jednoduchou microsite, která sdělí cílové skupině uchazečů to důležité, aniž by je zbytečně zatížila přehnanou odborností.

Zapojte fantazii a využijte podklady, které máte – fotky nebo videa z firemních večírků o Vánocích, z teambuildingu, ze školení a další zajímavý mediální obsah, který není statický a potenciální uchazeče o zaměstnání spíše zaujme.

Díky přehledným informacím o dané pozici a příjemné prezentaci firmy a firemní kultury dosáhnete mnohem lepších výstupů a vyššího počtu reakcí.

Několik tipů přímo z praxe – co opravdu funguje?

U mnoha našich klientů se osvědčila také práce s profesionálními fotkami z prostředí firmy. Uchazeč o místo si může prohlédnout kolegy ve svém budoucím týmu, kanceláře, kde bude pracovat, svého budoucího nadřízeného, ukázky klientů a projekty, na kterých bude po nástupu pracovat.

Pokud jde např. o výrobu, pak je fajn umístit do prezentace také stroje a technologie, na kterých se bude uchazeč podílet, stejně jako lokality, do kterých se podívá (např. mapa působnosti).

Všechny tyto informace nemají za cíl uchazeče namlsat, ale dát mu jasný a přesný obraz o tom, na čem bude pracovat, v jakém prostředí a s kým. Díky této neformální a zábavné formě máte pak mnohem lepší šanci získat do okruhu svých zaměstnanců silnou posilu. A to chtějí všichni :-)

My takovou stránku zrovna chystáme. Tady máte malou ochutnávku:

Lukáš Bryksa
obchodní ředitel
ZPĚT Chci vyladit mou kariérní stránku
Lukáš Bryksa
obchodní ředitel email: lukas.bryksa@impnet.cz

Lukáš stál v roce 2009 u zrodu firmy. Často pracuje dlouho do noci nebo i o víkendech. Záleží mu totiž na vaší spokojenosti. Chce, abyste byli spokojení pořád. A ne jenom 40 hodin za týden.

Co dalšího píšu?


Firemní blog: má pro vaši firmu význam?

15.01.2015 | Lukáš Bryksa
Blog již dávno není pouze doménou pár jednotlivců, kteří jeho prostřednictvím vyjadřují svoje názory. Blogování se dostalo i do firemní sféry - společnosti se tímto způsobem snaží přiblížit svým zákazníkům a působit „lidštěji“. Navíc můžou pomocí blogu prokázat, že jsou ve svém oboru opravdovou autoritou.

Jak dnes může manažer využít AI v praxi?

13.11.2023 | Lukáš Bryksa
O AI již nyní existují tisíce publikací a tipů k použití. Nechceme zde kopírovat a recyklovat obehranou písničku. Pojďme si říct, kde opravdu může běžný manažer bez IT znalostí a zaměření době využít AI v praxi. S článkem mi pomohl ChatGPT 4.0, ale pouze tak z 20%, abychom se vyhnuli obecným nicneříkajícím výplním.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů