Náš blog

kategorie blogu

Proč mít skvělou kariérní stránku a co by měla obsahovat?

27.11.2020 | Lukáš Bryksa

Personální situace v ČR je pro většinu majitelů firem, manažerů a personalistů velmi složitá. Nezaměstnanost je nízká a hlad po nových zaměstnancích veliký. Proto je potřeba přicházet s novými nápady, benefity a jinou formou oslovení cílové skupiny, která se většinou zcela liší od klasických zákazníků firmy. Jednou z nich je např. kariérní microsite, která svým stylem a obsahem zaujme právě cílovou skupinu, o kterou máte zájem.

Korporátní firemní weby a e-shopy se snaží maximálně zacílit a zaujmout svého zákazníka. Často ze segmentu B2B klientely, tedy jiných firemních subjektů. Web působí seriózně, obsahově a odborně. Přitom však chce firma zaujmout, přivést a zaměstnat především mladé, progresivní a akční lidi, kteří by jí pomohli pokračovat v růstu. A toto cílení je téměř protichůdné. Jak přitáhnout ty správné zájemce?

Originální a přehledná microsite je klíčem k úspěchu

Spíše než zvolit cestu seriózního a formálního zpracování, se kterou se tak často setkáváme, se nabízí myšlenka, která se nám u mnoha klientů osvědčila – připravit graficky a obsahově atraktivní a jednoduchou microsite, která sdělí cílové skupině uchazečů to důležité, aniž by je zbytečně zatížila přehnanou odborností.

Zapojte fantazii a využijte podklady, které máte – fotky nebo videa z firemních večírků o Vánocích, z teambuildingu, ze školení a další zajímavý mediální obsah, který není statický a potenciální uchazeče o zaměstnání spíše zaujme.

Díky přehledným informacím o dané pozici a příjemné prezentaci firmy a firemní kultury dosáhnete mnohem lepších výstupů a vyššího počtu reakcí.

Několik tipů přímo z praxe – co opravdu funguje?

U mnoha našich klientů se osvědčila také práce s profesionálními fotkami z prostředí firmy. Uchazeč o místo si může prohlédnout kolegy ve svém budoucím týmu, kanceláře, kde bude pracovat, svého budoucího nadřízeného, ukázky klientů a projekty, na kterých bude po nástupu pracovat.

Pokud jde např. o výrobu, pak je fajn umístit do prezentace také stroje a technologie, na kterých se bude uchazeč podílet, stejně jako lokality, do kterých se podívá (např. mapa působnosti).

Všechny tyto informace nemají za cíl uchazeče namlsat, ale dát mu jasný a přesný obraz o tom, na čem bude pracovat, v jakém prostředí a s kým. Díky této neformální a zábavné formě máte pak mnohem lepší šanci získat do okruhu svých zaměstnanců silnou posilu. A to chtějí všichni :-)

My takovou stránku zrovna chystáme. Tady máte malou ochutnávku:

Lukáš Bryksa
obchodní ředitel
ZPĚT Chci vyladit mou kariérní stránku
Lukáš Bryksa
obchodní ředitel email: lukas.bryksa@impnet.cz

Lukáš stál v roce 2009 u zrodu firmy. Často pracuje dlouho do noci nebo i o víkendech. Záleží mu totiž na vaší spokojenosti. Chce, abyste byli spokojení pořád. A ne jenom 40 hodin za týden.

Co dalšího píšu?


Chraňte si své duševní vlastnictví. Pomůžeme vám s ochrannou známkou

15.03.2017 | Lukáš Bryksa
Vlastní výrobky, patenty, služby a jiné nehmotné výsledky vaší práce můžete považovat za duševní vlastnictví. Chránit jej lze stejně jako dům nebo auto. Ochrannou známkou můžete také zabezpečit jakékoliv graficky znázorněné označení. Název vaší společnosti, výrobku nebo služby. A tím se odlišit od ostatních firem, které na trh přinášejí stejné či podobné produkty.

NPS - zjistěte spokojenost vašich zákazníků

19.01.2018 | Lukáš Bryksa
NPS, zkratka Net Promoter Score velmi jednoduchým způsobem zjišťuje a nastavuje metriku pro měření spokojenosti zákazníků s vašimi službami či produktem na základě otázky "Doporučil byste službu / produkt vašemu známému či kolegovi?" Proč je právě tento způsob vypovídající a efektivní?

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů