„Okurková“ sezóna je skvělá pro technické optimalizace a aktualizace online prostředí
Léto je tu a s ním přichází i období spjaté s poklesem návštěvnosti webů a e-shopů. Nastává období, kdy aktivita na trhu má klesající tendence, pracovní tempo se zpomaluje a přichází tolik očekávaný čas na dovolenou a zasloužený odpočinek. Naše technické oddělení však pracuje na plné obrátky, protože nastává ideální doba pro technické údržby a zlepšování webů a e-shopů.
Využijte tento čas také k provedení velkých aktualizací, které jste během roku odkládali kvůli obavám z možných problémů nebo výpadků na vašem webu.
Méně návštěvníku, více času pro technické úpravy
Období, kdy se trh zpomaluje, nám nabízí skvělou příležitost provést některé technické změny a úpravy, které by v rušné sezóně mohli omezit fungování webu. Nejedná se pouze o běžnou údržbu serverů, aktualizace softwarů nebo zabezpečení webových stránek a e-shopů, ale toto období lze využít i k širším optimalizacím, které mohou výrazně zlepšit uživatelskou zkušenost a výkon vašich online aktivit.
Optimalizace pro vyšší rychlost a lepší spokojenost uživatelů
Jedním z nejdůležitějších aspektů, na které se můžete zaměřit, je rychlost načítání vašeho webu. Pokud se stránka načítá déle než několik sekund, je statisticky dokázáno, že uživatelé obvykle takový web ihned opouští.
„Okurková“ sezóna nám tedy vytváří dokonalou příležitost provést technické úpravy, které mohou zvýšit rychlost vašeho webu a tím neodradit zákazníky zdlouhavým načítáním webové stránky. Optimalizace tak mohou významně zlepšit celkovou spokojenost zákazníka. Dalším prostředkem pro celkové zlepšení by mohlo být provedení vizuální změny webové stránky, tzv. redesign nebo různé aktualizace či doplnění obsahu na vašem webu.
Aktualizace SEO a okurková sezóna
Období poklesu aktivity na trhu poskytuje také ideální příležitost k provedení SEO auditu. SEO neboli Search Engine Optimization je neustálý proces, který vyžaduje pravidelné sledování a aktualizace webů. Toto období můžeme využít také jako příležitost pro kontrolu klíčových slov, zpětných odkazu a další SEO faktoru, které jsou nezbytné pro správné vyhledávání vašeho webu na internetu.
Závěr
Na „okurkovou sezónu“ nemusí být nutně pohlíženo pouze jako na období odpočinku a relaxace. Poskytuje dobrou příležitost pro technické optimalizace a různé jiné aktualizace vašeho webu, které by mohly poskytnout příležitost zvýšit návštěvnost vašeho webu po celý zbytek roku. Pokud využijete toto období k optimalizaci vašeho webu nebo e-shopu, můžete tak zvýšit možnost získat nové zákazníky a spotřebitele a tím také zvýšit ekonomickou prosperitu vaší firmy.
Lukáš Bryksa
obchodní ředitelLukáš Bryksa
obchodní ředitel email: lukas.bryksa@impnet.czLukáš stál v roce 2009 u zrodu firmy. Často pracuje dlouho do noci nebo i o víkendech. Záleží mu totiž na vaší spokojenosti. Chce, abyste byli spokojení pořád. A ne jenom 40 hodin za týden.