Náš blog

kategorie blogu

Oficiální zpráva UOOU: GDPR přímý marketing nezastaví

14.06.2018 | Lukáš Bryksa

Před týdnem vydal úřad o ochraně osobních údajů velmi zajímavé a důležité vyjádření týkající se přímého marketingu, tedy e-mailových zpráv po objednávce a například i remarketingu. A celkem se nám ulevilo...

Oficiální zpráva úřadu pro ochranu osobních údajů jasně říká, že rozesílku e-mailových zpráv i zobrazování remarketingu jako formy přímé reklamy lze brát jakožto oprávněný zájem, se kterým uživatel počítá.

Samozřejmě stále platí nutnost dodržet veškerá ostatní pravidla týkající se souhlasů, práva na informace, výmaz a další a také to, že nesmí jít o zcela bezcílnou reklamu a obchodní sdělení, které vůbec nenavazuje na službu nebo produkt, kterou si uživatel objednal.

 

Jak to bude v praxi?

UOOU nás tedy rozhodně potěšil i když uvidíme, jak se situace projeví v praxi., protože názory se stále liší a to dokonce i na úřední úrovni. Spíše opačné stanovisko zaujal pro toto téma úřad o ochraně osobních údajů na Slovensku. Tak uvidíme, kdo bude mít pravdu.

Oficiální zprávu si můžete přečíst zde.

Lukáš Bryksa
obchodní ředitel
ZPĚT Chci Obchodní dovednosti
Lukáš Bryksa
obchodní ředitel email: lukas.bryksa@impnet.cz

Lukáš stál v roce 2009 u zrodu firmy. Často pracuje dlouho do noci nebo i o víkendech. Záleží mu totiž na vaší spokojenosti. Chce, abyste byli spokojení pořád. A ne jenom 40 hodin za týden.

Co dalšího píšu?


Případová studie: Vyvinuli jsme mobilní aplikaci pro jedničku na trhu se stínicí technikou

12.01.2022 | Lukáš Bryksa
V létě minulého roku jsme stáli před výzvou – náš klient Isotra, jeden z největších výrobců stínicí techniky na českém trhu, nás požádal, abychom pro něj vyvinuli mobilní aplikaci určenou pro konfiguraci bioklimatické samonosné pergoly Artosi. Po několika měsících vývoje a následného vylaďování detailů je aplikace na světě a je nyní ke stažení v Google Play a brzy i v App Store. Jak jsme postupovali a co plánujeme pro příště?

Online chat dokáže na webu zázraky. Používáte ho?

05.05.2015 | Lukáš Bryksa
Telefon, e-mail, poptávkový formulář, facebook, skype nebo třeba diskuzní fórum – zákazník brouzdající po vašich webových stránkách se s vámi může spojit různými cestami. Není ale lepší, když ho aktivně oslovíte přímo vy? A to ještě ve chvíli, kdy prolézá vaše webovky?

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů