Marketingové novinky duben: Představení Google Max performance
Google Max Performance je nový typ kampaně v Google Ads, který byl ohlášený minulý rok a v únoru 2022 se začala objevovat v našich účtech. O co se jedná?
Do této kampaně se nahraje kreativa (fotky, bannery, ilustrace, videa), zadají se texty a pak Google sám cílí napříč všemi jeho sítěmi (Google Displej Network, Google Search Network, Google Discover, Youtube, Gmail....)
Pro koho má nastavení Google Max performance smysl? Smysl to má nasadit pouze na účtech, kde máme hodně dat a hodně konverzí; zvláště s ohledem na cookies lištu
Výhody a nevýhody
Výhoda je to, že to zjednodušuje práci PPC specialisty, který se nemusí starat o rutinní věci a může řešit strategičtější věci Nevýhoda je to, že je to takový blackbox: nevíme, co se tam děje, proč se tak děje; takže v případě náhlého propadu nebudeme vědět, proč se tak děje
Na co si musíme ještě počkat, je odpověď na otázku, jak se bude Google Max performance chovat, když 2 – 3 stejné e-shopy spustí tyto kampaně; někoho musí Google upřednostnit, ale není jasné, kdo to bude a za jakých podmínek.
Anna Rybníčková
kreativní copywriterAnna Rybníčková
kreativní copywriter email: anna.rybnickova@impnet.czSvět je složený z příběhů. Anička je tu od toho, aby pro vás napsala příběh vaší značky, který bude prodávat. Slova totiž mají obrovskou váhu – ať už potřebujete zaplnit web, napsat newsletter, vymyslet originální text na banner či připravit scénář pro video, naše copywriterka je tu pro vás. Nejsvobodněji se cítí na vrcholcích hor, kde mimo jiné sbírá inspiraci pro další projekty.