Heureka opět chystá den dopravy zdarma. Využijete ho?
Stejně jako poslední dva roky, i letos nákupní rádce Heureka.cz připravil akci s názvem den dopravy zdarma. V minulých letech akce slavila velký úspěch – a neexistuje jediný důvod se domnívat, že letos tomu bude jinak.
Obchody zapojené do akce měly v průměru o 367 % více objednávek, než v běžné dny mimo akci. Celkový obrat zapojených e-shopů činil v loňském roce astronomických 181 650 021 Kč. V roce 2013 se během akce uskutečnilo 111 237 objednávek a průměrná výše objednávky činila 1 633 Kč.
Nakupující zákazníci pak ušetřili skoro 10 miliónů korun – peníze, které by jinak museli investovat do dopravy.
Lidé brali útokem všechno. Nejčastěji pak elektroniku a bílé zboží:
A jak to bude letos?
Den dopravy zdarma probíhá ve dnech 18. - 19. 11. 2014. Od 12:00 do 12:00. Přesně 24 hodin. Všechny e-shopy, které se do akce zapojí, budou ve výpisu obchodů na portále Heureka označeny logem
Proč to všechno vlastně Heureka dělá?
- chce podpořit nakupování na internetu
- chce ukázat výhody nakupování na internetu v předvánočním období
- chce zvýšit důvěru zákazníků v nakupování na internetu
A proč byste se měli zapojit vy?
- získáte prezentaci svého e-shopu na stránce www.dendopravyzdarma.cz
- výrazně zvýšíte počet objednávek
- za určitých okolností získáte výhodnější podmínky na dopravu od DPD
Za jakých okolností? To mě zajímá!
Nabídku mohou využít pouze e-shopy, které DPD už využívají, jsou zapojeny do akce den dopravy zdarma a splňují tyto podmínky:- jedna zásilka bude vážit maximálně 20 kg (případně v ní budou maximálně dvě pneumatiky)
- obchod během akce (18. - 19. 11.) odešle minimálně 10 zásilek v každém z těchto dnů (vztahuje se na zásilky vyzvednuté DPD v době akce)
- obchod bude využívat aplikaci DPD pro tisk štítků
Při splnění podmínek cena za balík Private začíná na 56 Kč (běžná cena začíná na 89 Kč)
Abyste se mohli akce „den dopravy zdarma“ zúčastnit, musíte na Heureka.cz vlastnit certifikát ověřeno zákazníky a zajistit dopravu zdarma pro všechny produkty nad 300 Kč bez váhového omezení. Pak už se stačí jen v administraci Heureky do projektu zapojit a připravit se na pořádný shon. V den dopravy zdarma budete nejspíš prodávat mnohem víc, než kdykoliv jindy v roce.
Jan Řičánek
PPC specialistaJan Řičánek
PPC specialista email: jan.ricanek@impnet.czCTR, CPC, CPM, ROI … to jsou zkratky, s kterýma se Honza každé ráno probouzí. A než dojde do práce, tak přemýšlí, jak by vaše kampaně udělal ještě ziskovější. A nezáleží přitom na tom, jestli se jedná o Facebook, PPC, či porovnávače zboží.