Náš blog

kategorie blogu

Google grant: obrovská příležitost pro neziskové organizace

29.02.2016 | Lukáš Bryksa


Jste vlastníkem neziskové organizace a rádi byste její web propagovali formou PPC kampaní ve vyhledávací síti? Tak na Google to můžete až do výše kreditu téměř jeden milion Kč měsíčně dělat úplně zadarmo. Stačí si jen zažádat o grant.

Ne, neděláme si legraci.

Každá nezisková organizace (např. o.p.s., z.s. atp.) má možnost získat grant na podporu svého projektu ve vyhledávací síti Google. Základní dotace má strop 10 000 dolarů měsíčně, po půl roce a splnění daných cílů můžete zažádat o navýšení na 40 000 dolarů měsíčně. Skutečně – Google vám ve svém vyhledávání dovolí proklikat bezmála milion korun za měsíc, aniž byste mu museli zaplatit jedinou korunu.

Získání základní dotace není nijak složité a zažádat o ni lze výhradně online. Schvalování vyplněné žádostí trvá jen pár dní, hned potom už můžete svěřené prostředky využívat.

Dotace není časově omezená – a pokud neporušíte pravidla programu, můžete PPC kredit pro podporu vaší neziskové organizace využívat bez omezení.

Po půl roce využívání základní dotace pak požádejte o navýšení finačního stropu na 40 000 dolarů měsíčně. Podmínky? Vyčerpat v poslední kalendářním měsíci alespoň 90 % původního (nižšího) rozpočtu, mít míru prokliku (CTR) kampaně alespoň 1 % a mít z kampaně alespoň jednu konverzi. Nic, co by se nedalo zvládnout.

Dotace se přirozeně nevztahuje na PPC v obsahové síti (remarketing a reklamy na webech), protože takovou by Google musel inzerentům platit ze svého.

I samotná textová reklama ve vyhledávací síti Google se ale vyplatí – a to mj. proto, že ji můžete využívat také v zahraničí.

Neziskové organizace – této šance se chytněte. Takřka milion korun kreditu na PPC ve vyhledávání Google vaší webové prezentaci přinese tisíce až desetitisíce návštěv měsíčně. A stojí to přitom jen pár desítek minut vašeho času.

Kdybyste si náhodou s žádostí nevěděli rady, kdykoliv se obraťte na nás.

Lukáš Bryksa
obchodní ředitel
ZPĚT Chci PPC kampaně
Lukáš Bryksa
obchodní ředitel email: lukas.bryksa@impnet.cz

Lukáš stál v roce 2009 u zrodu firmy. Často pracuje dlouho do noci nebo i o víkendech. Záleží mu totiž na vaší spokojenosti. Chce, abyste byli spokojení pořád. A ne jenom 40 hodin za týden.

Co dalšího píšu?


GDPR a jeho dopad na váš firemní marketing

16.02.2018 | Lukáš Bryksa
GDPR je v plném očekávání a článků na toto téma je všude spousta. V posledních týdnech jsem se často setkal s dotazy klientů, jak GDPR ovlivní technicky chod firmy a interní marketing, tedy aplikaci online marketingu a jeho nástrojů. Pojďme se ve stručnosti podívat právě na toto téma.

9 nejlepších platebních bran pro majitele e-shopů

03.04.2024 | Lukáš Bryksa
Hledáte platební bránu pro svůj e-shop? Spolehlivost, bezpečnost a rozumná cena – to jsou tři podmínky, podle kterých se majitelé e-shopů rozhodují. Upřednostňujete spíše levnější řešení, nebo platební bránu s pokročilejšími funkcemi, jako předautorizace nebo rozpoznání několika cizích jazyků? Prohlédněte si naše srovnání.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů