Náš blog

kategorie blogu

České e-commerce a marketingové konference 2024 aneb kde hledat v letošním roce inspiraci a příležit

07.02.2024 | Alena Bradáčová

Česká republika se v roce 2024 stane dějištěm několika e-commerce a marketingových konferencí. Tyto události představují nejen významnou platformu pro odborníky v oboru, ale také poskytují jedinečnou příležitost pro malé a střední podniky k získání nových znalostí, kontaktů a inspirace. Vybrali jsme pro vás přehled několika nejzajímavějších akcí, které byste si v letošním roce neměli nechat ujít.


1. Ecommerce Prague

Ecommerce Prague je prvním ročníkem vzrušující akce zaměřené na e-shopy. Tato první mezinárodní e-commerce konference v Česku se zaměřuje na internetové prodejce, kteří touží rozšířit pole působnosti za hranice České republiky. Nabídne unikátní příležitost setkat se s lidmi, kteří mají zkušenosti s mezinárodním trhem a expanzí, zúčastnit se řízeného networkingu či mastermind skupin a odnést si tak cenné zkušenosti.

  • Datum: 08.02.2024
  • Místo: WPP Campus, Praha-Holešovice
  • Web: Ecommerce Prague

2. ShopMasters

ShopMasters jsou ideální akcí pro e-shopáře, kteří hledají konzultace a praktické rady přímo od ostřílených kolegů. Klade se zde důraz na interaktivní mastermind skupiny. Dostanete tak perfektní příležitost pro networking a sdílení zkušeností a tipů s předními českými e-commerce značkami.

  • Datum: 15.02.2024
  • Místo: Visionary Holešovice, Praha
  • Web: ShopMasters

3. Czech Online Expo

Czech Online Expo je největší český veletrh zaměřený na e-commerce a online business. Pátý ročník nabídne rozsáhlý program s tematickými konferencemi, které pokrývají široké spektrum témat - od PPC a SEO, přes UX, až po e-commerce strategie a brand management. To vše ve spojení s přednáškami špičkových expertů a přehlídkou freelancerů, se kterými můžete navázat spolupráci.

  • Datum: 27.02.–28.02.2024
  • Místo: PVA Expo Letňany, Praha
  • Web: Czech Online Expo

4. E-commerce Day Brno

E-commerce Day Brno je celodenní konference pro malé a střední e-shopy. Jde o pátý ročník této stále populárnější akce, která pravidelně nabízí přednášky, workshopy a poradenské stánky. Je to ideální místo pro získání praktických rad a nových kontaktů.

  • Datum: 23.03.2024
  • Místo: Hotel Courtyard by Marriott, Brno
  • Web: E-commerce Day Brno

Tento rok přináší mnoho příležitostí pro podnikatele, marketéry a vůbec všechny, kteří se chtějí posunout ve světě e-commerce a digitálního marketingu zase o krok dál. Každá z uvedených konferencí představuje unikátní platformu pro rozšíření vašich obzorů, získání nových inspirací a praktických znalostí, stejně jako pro navázání cenných kontaktů.

Nenechte si ujít šanci k učení se nových věcí, setkání s kolegy a odborníky a sdílení cenných zkušeností tam, kde se rodí budoucnost českého marketingu a e-commerce.

Alena Bradáčová
marketingová manažerka
ZPĚT Sejdeme se tam?
Alena Bradáčová
marketingová manažerka email: alena.bradacova@impnet.cz

Alena má u nás pod palcem projektové řízení marketingových projektů. Stará se, aby projekty šlapaly podle požadavků klienta a byly plněny v domluvených termínech. Zároveň dbá na to, aby se klienti marketingově rozvíjeli. Energii dobíjí sportem a procházkami se svými psy.

Co dalšího píšu?


Na co se připravit v marketingu v roce 2024?

03.01.2024 | Alena Bradáčová
V dnešním rychle se měnícím světě marketingu je nezbytné držet krok s nejnovějšími trendy, aby kampaně a celková marketingová strategie našich klientů byly úspěšné. Podle nedávné zprávy od VidenGlobe, přední marketingové analytické agentury, přinese rok 2024 dosud nevídané příležitosti a výzvy. Pojďme se podívat na klíčové trendy, které budou v novém roce proměňovat svět marketingu.

AI a její efektivní využití v marketingu

04.04.2023 | Alena Bradáčová
AI a marketing jsou dvě sice odlišné oblasti, nicméně při správném a efektivním využití mohou krásně spolupracovat. Umělá inteligence může být v marketingu využívána k mnoha činnostem. Mezi ně můžeme řadit například vylepšení cílení reklam, zlepšení personalizace obsahu, predikci chování zákazníků nebo třeba automatizaci procesů v marketingu.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů