Náš blog

kategorie blogu

10 tipů, jak neudělat z poptávkových formulářů peklo

Poptávkové formuláře jsou součástí velké spousty webů, které nemají e-shopové řešení. Mají mnoho výhod, ale také nevýhody. Špatně sestavený formulář dokáže potenciální zákazníky vyděsit a odradit od uskutečněné objednávky. Proto se nevyplatí ho odfláknout! Podívejte se s námi na pár tipů a vylaďte svůj poptávkový formulář.

Cesta pro mladé aneb jak získat kvalitního zaměstnance

22.05.2017 | Dominik Bezděk
Většina zaměstnavatelů se bojí zaměstnat čerstvého absolventa bez zkušeností a praxe. Navíc hledají někoho, kdo o práci bude mít skutečný zájem a nepůjde jen za vidinou dobrého výdělku. Východiskem z této prekérní situace je program Cesta pro mladé. My jsme se tohoto projektu zúčastnili. A jaký byl výsledek?

5 nejčastější chyb Google AdWords? Mrkněte na co si dát pozor!

15.05.2017 | Peter Bystrický
PPC reklama je účinným prostředkem k zisku konverzí a šíření povědomí o vaší značce - umožňuje přesné cílení na klienty, výsledky se dají snadno měřit a o rozpočtu si rozhodujete sami. Taky vás ale o mnoho peněz může připravit. Podívejte se na nejčastější chyby, ke kterým v Google AdWords dochází. Neděláte nějakou z nich?

Ztrácíte se v nastavení zbožových porovnávačů? Poradíme vám jak na ně

25.04.2017 | Dominik Bezděk
Nákup přes internet je v dnešní době již zcela běžnou záležitostí. Nejen, že si zboží lidé vyberou pohodlně v teple domova, ale také jim ho dovezou až téměř do obýváku. Aby se však zákazníci neztratili v záplavě nabídek, používají porovnávače cen tzv. zbožáky. A právě těch můžete vy, jako majitelé e-shopů, skvěle využít. Jak je ale správně nastavit, aby vše klapalo, jak má?

Víte, jak lidé v USA vyhledávají na Googlu?

03.04.2017 | Dominik Bezděk
Svět internetu je plný dat a vědomostí. A nalezneme na něm snad úplně každou informaci, kterou potřebujeme. Jak ale hledat? No přece pomocí magických internetových vyhledávačů jako je Seznam, Bing, nebo Yahoo! Záměrně nezmiňujeme Google, neboť o něm bude celý tento článek. Chcete vědět, jak na něm vaši zákazníci vyhledávají?

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů