Náš blog - Příspěvky uživatele Lukáš Bryksa

Lukáš Bryksa
obchodní ředitel email: lukas.bryksa@impnet.cz

Lukáš stál v roce 2009 u zrodu firmy. Často pracuje dlouho do noci nebo i o víkendech. Záleží mu totiž na vaší spokojenosti. Chce, abyste byli spokojení pořád. A ne jenom 40 hodin za týden.

Srovnání účetních a ERP systémů

18.11.2024 | Lukáš Bryksa
V dnešní digitální době se účetní a ERP (Enterprise resource planning) systémy staly neodmyslitelnou součástí firemní infrastruktury. Pomáhají nejen při správě financí, ale také optimalizují procesy, usnadňují práci a zajišťují přesné a včasné podávání reportů. Správný výběr systému může znamenat rozdíl mezi efektivním řízením podniku a neustálým bojem s administrativními problémy. V tomto článku se podíváme na klíčové účetní systémy, jejich propojení a cenové rozdíly.

Software už si nekoupíte. A je to dobře. – Co je SaaS a proč na něj přejít?

16.09.2024 | Lukáš Bryksa
Pamatujete si ještě jak jste si pořídili nový Microsoft Windows, nebo Office balíček a pěkně jste ho z CéDéčka nainstalovali? Pro mladší generaci je to nepochopitelné a i pro nás už jsou to naštěstí ozvěny minulosti. Za posledních 10 let jsme se v rámci softwarových licencí naštěstí posunuli a hlavní roli v tom hraje SaaS. O co jde a proč SaaS změnil fungování softwaru jednou pro vždy, na to jsme se podívali v našem článku.

Jaké dopady může mít použití AI při tvorbě web obsahu

20.05.2024 | Lukáš Bryksa
V posledních dvou letech se umělá inteligence (AI) stala klíčovým nástrojem v digitálním marketingu. Zejména se to projevilo v oblasti tvorby obsahu. Jak ale Google vnímá AI-generovaný obsah ve vztahu k vyhledávacím systémům? A jaké jsou doporučení pro tvůrce obsahu? Podívejme se na některé klíčové informace a data.

9 nejlepších platebních bran pro majitele e-shopů

03.04.2024 | Lukáš Bryksa
Hledáte platební bránu pro svůj e-shop? Spolehlivost, bezpečnost a rozumná cena – to jsou tři podmínky, podle kterých se majitelé e-shopů rozhodují. Upřednostňujete spíše levnější řešení, nebo platební bránu s pokročilejšími funkcemi, jako předautorizace nebo rozpoznání několika cizích jazyků? Prohlédněte si naše srovnání.

Tvorba prezentací s AI

13.03.2024 | Lukáš Bryksa
V digitálním marketingu a podnikání může být kvalitní prezentace klíčem k úspěchu. Je to cesta, jak rychle a efektivně představit vaše myšlenky, strategie a plány, či efektivní pomůcka při výuce. Nyní, s příchodem umělé inteligence se nabízí nové možnosti, jak ušetřit čas při jejich tvoření.

Blíží se kreativní vouchery II: Příležitost vyzkoušet si spolupráci s kreativci

30.01.2024 | Lukáš Bryksa
Ve světě podnikání existují chvíle, kdy potřebujeme osvěžit naši firemní vizáž, přiblížit se zákazníkům novým a inovativním způsobem nebo prostě jen posunout vlastní prezentaci na vyšší úroveň. Pro malé a střední podniky se právě teď naskýtá skvělá příležitost v podobě – programu kreativních voucherů. V tomto článku vám ukážeme, o co jde a kdo a jak o ně může požádat?

V čem je užitečný obchodní trychtýř?

18.12.2023 | Lukáš Bryksa
Pojďme se blíže podívat na obchodní trychtýř, klíčový nástroj pro každého manažera a podnikatele v oblasti cílení obchodních příležitostí. Nejen že pomáhá lépe porozumět zákazníkům, ale také vede ke zvýšení efektivity.

Jak dnes může manažer využít AI v praxi?

13.11.2023 | Lukáš Bryksa
O AI již nyní existují tisíce publikací a tipů k použití. Nechceme zde kopírovat a recyklovat obehranou písničku. Pojďme si říct, kde opravdu může běžný manažer bez IT znalostí a zaměření době využít AI v praxi. S článkem mi pomohl ChatGPT 4.0, ale pouze tak z 20%, abychom se vyhnuli obecným nicneříkajícím výplním.

„Okurková“ sezóna je skvělá pro technické optimalizace a aktualizace online prostředí

17.07.2023 | Lukáš Bryksa
Léto je tu a s ním přichází i období spjaté s poklesem návštěvnosti webů a e-shopů. Nastává období, kdy aktivita na trhu má klesající tendence, pracovní tempo se zpomaluje a přichází tolik očekávaný čas na dovolenou a zasloužený odpočinek. Naše technické oddělení však pracuje na plné obrátky, protože nastává ideální doba pro technické údržby a zlepšování webů a e-shopů.

Marketplace: objevte výhody online tržiště budoucnosti

23.01.2023 | Lukáš Bryksa
Online nakupování zažívá v posledních několika letech opravdový boom. Pohodlí nákupu z domova, široká nabídka produktů, pandemická opatření - ať už za tímto nárůstem stojí kterýkoliv z faktorů, obchodníci nabízející své zboží online jsou si tohoto trendu rozhodně vědomi. Kromě proslulých e-shopů se proto pozornost začíná přesouvat na populární online tržiště, známé pod pojmem Marketplace.

Aktuální trendy – síla konfigurace na vašem webu

21.02.2022 | Lukáš Bryksa
Covid změnil mnohé a v online světě tomu není jinak. Abyste se mohli lépe přiblížit zákazníkům a umožnili jim udělat si lepší představu o vašich produktech, máte možnost tvorby autentických 3D modelů. Na to často navazuje konfigurace produktů či poptávka služeb, která by měla být co nejpřesnější, intuitivní a uživatelsky přívětivá.

Případová studie: Vyvinuli jsme mobilní aplikaci pro jedničku na trhu se stínicí technikou

12.01.2022 | Lukáš Bryksa
V létě minulého roku jsme stáli před výzvou – náš klient Isotra, jeden z největších výrobců stínicí techniky na českém trhu, nás požádal, abychom pro něj vyvinuli mobilní aplikaci určenou pro konfiguraci bioklimatické samonosné pergoly Artosi. Po několika měsících vývoje a následného vylaďování detailů je aplikace na světě a je nyní ke stažení v Google Play a brzy i v App Store. Jak jsme postupovali a co plánujeme pro příště?

Fulfillment: o co jde a jaké jsou jeho výhody?

18.11.2021 | Lukáš Bryksa
Pokud vlastníte e-shop, pravděpodobně jste se již setkali s problémem, že místo toho, abyste se soustředili na rozvoj firmy, marketing a rozšiřování sortimentu a služeb musíte řešit sklady, zaměstnance a smlouvy s přepravními společnostmi.

Proč mít skvělou kariérní stránku a co by měla obsahovat?

27.11.2020 | Lukáš Bryksa
Personální situace v ČR je pro většinu majitelů firem, manažerů a personalistů velmi složitá. Proto je potřeba přicházet s novými nápady, jak oslovit nové zájemce. Jednou z nich je např. kariérní microsite, která svým stylem a obsahem zaujme právě cílovou skupinu, o kterou máte zájem.

Jsme hrdými držiteli těchto certifikátů